fredag 24 augusti 2012

Lite...

...till!

Ännu en helt galen jobbvecka, men nu ska det förhoppningsvis lätta lite! Så därför har det inte blivit några inlägg denna vecka heller, det finns ingen ork kvar på kvällarna.


Det börjar bli lite höstlikt ute, trots sommarvärmen vi hade i början på veckan. Vissa träd har redan börjat skifta färg. Visserligen gillar jag hösten men inte riktigt ännu! För att behålla sommarkänslan lite till dekorerade jag mitt ljusfat med massa av snäckor av alla de sorter, lite "fågelfjädrar" som jag tillverkar i olika storlekar och säljer i boden. Lite sommarminnen på ett fat!

Renoveringen av köket går framåt, panelen är på plats, taket är målat och ena väggen är målad! Det ser ut som om jag ska få mitt drömkök! Men det blir rörigt när man ska göra lite större projekt, möbler och prylar överallt. Men det tar jag gärna!

Imorgon är det min sista dag i boden för den här säsongen, på söndag stänger vi. Det kan nog bli lite besökare imorgon eftersom det är "Röganatta" i Hällevik med massor av aktiviter!

Nu ska jag fortsätta röja i röran!

Ha en god helg mina vänner!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar