lördag 22 september 2012

Höst...



... mys!

Jag har inte glömt er, men även denna vecka har varit fulltecknad med jobb och utbildning så kvällarna har tillbringats halvsovande i soffan. Sen saknar jag inspiration, men den dyker säkert upp när man minst anar det! Igår kväll hade jag träff med ett härliga kollegor, det blev mycket skratt och även en och annan tår. Tusen tack tjejer, hade ont i skrattmusklerna när jag kom hem!

Idag har det varit grått hela dagen men det var skönt att ligga kvar i sängen, läsa tidningen och lyssna på regnet! Men det blev tyvärr inte inte så länge för snälla mamsen knackade på dörren, vi hade bestämt att vi skulle röja i min källare idag (tur att det var dåligt väder). Oj vad vi har röjt bland kläder, skor och pysselsaker. Det blev en säck till välgörenhet, två till tippen och lite till som ska slängas!

Idag känns det extra mysigt att tända ljusen när det är så grått och regnigt! De sista rosorna plockades idag och pryder nu mitt ljusfat tillsammans med lite murgröna och lite annat pryttel. Det blev fint till de nya grålila ljusen (de var inte lätta att hitta)!

Tänd nu många ljus och ha en mysig lördagskväll!

Imorgon har jag lite beställninar som ska göras och sedan har jag en garderob som ska röjas, så det blir säkert mer säckar till välgörenhet!

Ha det gott!
Kramar
Susanne



1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilker fin blogg du har hittade till dej genom Madame Petits fina blogg,
    kommer snart tillbaka vilka otroligt vackra bilder du visar!
    Njut Söndagen
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera