måndag 3 september 2012

Pippi på ...


... fåglar!

Idag har det varit en ganska mysig måndag för omväxlings skull, inte lika intensiv som den annars brukar vara (visserligen fick jag börja halv sju)!

Nu är mitt kök färdigt, det är lite piff kvar så ni får vänta lite till på bilderna. Jag har slängt, rensat coh skurat hela helgen.Men det blev sååå fint (tycker jag) *fniss*, det känns som allt är nytt. Jag älskar det. Så tack mina kära föräldrar för hjälpen, utan er hade det inte blivit något!

Att greja med köket har gett mig inspirationen tillbaka, så nu har jag en massa idéer (inga stora projekt) för att ordna lite höstmys här hemma.


Av bara farten så blev det två tavlor i lördags också! Jag är lite inne på fåglar för tillfället (som ni säkert har sett) så det blev fågeltavlor gjorda av olika sorters papper (den andra ser nästan likadan ut fast fågeln sitter på andra hållet). Från början var min tanke inte alls att de skulle se ut så här, men ett lite pysslande plingade det plötsligt till *fniss*. Jag är jättenöjd  med resultatet (dotterna undrade vad jag köpt dem)!

Ha en fortsatt mysig måndag!
Kram
Susanne

1 kommentar: