söndag 9 september 2012

Bilder...

... från mitt kök!

Vilken härlig söndag det verkar bli, vilken tur att jag känner mig bättre idag. Vila, värme och vänlighet gjorde susen!

Idag blir det ett bildinlägg, jag har förstått att ni är lite nyfikna på mitt kök, så här kommer lite bilder!

Det som gjorts är pärlspontpanel på väggarna och målning. Nya lister och som vanligt när man börjar måla väggarna så måste taket också målas! Det är inga stora ingrepp som gjorts men vilken skillnad det blev. Det saknas lite nytt "pryttel" lite här och där men det får komma efterhand!


Min tallrikshylla har kommit upp igen, men inte med så mycket tallrikar utan lite kokböcker istället!
Väggarna är målade i färgen äggskal!


En mörkbrun äppellåda fick bli tidningställ, jag tycker det är fint att bryta allt det vita med lite rustikt. Den söta hönan har hängt med några år och har en given plats i mitt kök!



Jag gillade mitt kök innan men nu älskar jag det! *fniss*



Ha en härlig söndag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar