söndag 30 september 2012

Flytt...


... fåglar!

Hej mina fina läsare! Idag verkar det om det blir en fin söndag, fast det gäller nog att hålla i hatten *fniss*.

Idag skulle jag egentligen besökt bokmässan i Göteborg som alla andra år, men tyvärr blev det inte så *snyft*. Men som tur är kommer det en ny nästa år! Så idag fortsätter röjandet, nu är det dotterns garderob som står på tur, förra helgen var det min!

Ni undrar kanske vad jag har för garderober, har hon bara en? Nej, i mina garderober kan man gå in, det är en variant på walk-in-closet från 40-talet en så kallad kattvind, men lite större än de normalt är (3,5 m lång och 1,5 m bred) Jag som är liten kan gå rakt i den! Men de är jättebra, man får plats med hur mycker som helst (tyvärr). Det är bra hängare på ena sidan och hyllor på andra och mycket plats däremellan om man nu inte lägger in en massa som inte ska vara där *fniss* (vilket dottern har gjort)! Tyvärr är hon en riktigt samlare och har svårt att göra sig med saker, så det är tur hon inte är hemma idag *fniss* (och nej E, jag ska inte slänga något utan din tillåtelse)!


Nu var det dags att sätta fram lite fler ljusstakar när hösten är här på riktigt, så därför fick mina fåglar som jag hade i borddekorationen flytta på sig. De fick en kompis till och hamnade under en glaskupa, som nu står på min skänk i vardagsrummet(inte på pianot som på bilden)! Det behövs som sagt inte så mycket för att få en förändring!

Ha en härlig söndag!
Kramar
Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar