fredag 7 september 2012

Lite...

... nytt!

Japp, då var det fredag igen! Det har inte hänt så mycket i veckan, förutom att jag fick ett härligt stort paket på posten! Det var lite nytt till mitt kök!


Jag blev förälskad i dessa fina gammeldags grytor och kastruller och kände att jag var tvungen att ha dem för de passar ju så bra i mitt kök! Det är vita emaljgrytor, de är jättebra att laga mat i och fina att sätta fram på bordet! Jag började med att köpa dessa två, men det blir säkert fler. Jag vill knappt sätta in dem i skåpet, så de får stå framme på spisen som ögongodis ett tag till!


Det blev en ny kudde på kökssoffan också, jag har sålt sådana kuddar i boden i sommar och det blev en över till mig själv *fniss*. För ofta är det väl så att man själv inte har något av det man tillverkar till andra! (jag har en till kvar med gråblå text om ngn är intresserad)

Vad jag ska göra i helgen vet jag inte i nuläget, eftersom jag just nu ligger nerbäddad under täcket med feberfrossa, ont lite här och där och känner mig allmänt vissen. Men min förhoppning är att lite vila ska göra susen, så jag är på benen imorgon igen. För det är så mycket jag vill göra!

Ha en go helg!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar