fredag 4 april 2014

Färg...


... glatt!

Oj, vilken intensiv vecka full med jobb och möten. Fast jag tycker oftast jobbmöten är trevliga, man får mycket tillbaka. Särskilt sådana möten som man inte har så ofta, det blir erfarenhetsutbyte, ny information och förstås den obligatoriska fikan *fniss*. Men det är oftast under fikan som de bästa diskussionerna äger rum....

Så mycket annat har inte hänt under veckan, har somnat i fåtöljen varje kväll. Den där sommartiden tar ut sin rätt. Men förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka.

Imorgon ska jag på "Tantutflykt", jag tar med mig mamma och faster på en tur söderut för att hälsa på dotter med sambo. Vi har sytt gardiner till dem som ska levereras och hängas upp. Sen blir det en tur till stora tygaffären och lite annan shopping!


Idag besökte jag den lokala handelsträdgården för att ha med mig lite till dottern och deras härliga balkong. Det blev färgglada Bellis och lite annat smått och gott! Visst blir man glad...

På söndag blir det nog lite äggtillverkning, det är ju snart påsk! Jag gjorde ett helt gäng förra året men de sålde jag så nu har jag inga till mig själv. Som vanligt....

Ha en härlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar