lördag 5 februari 2011

En helt vanlig...


... lördag, nästan i alla fall!

Idag har det varit de gamla lördagsrutinerna som stått på agendan! Dottern är hemma denna helgen, så efter en god frukost bar det iväg till loppis där det fyndades lite (visar en annan gång). Därefter blev det en runda på stan för att se om det kommit hem något nytt, och det hade det! Jag hittade en fantastisk sak, som jag kommer visa längre fram, för först ska den upp!

När vi kom hem blev det städning och rensning (hon har mycket prylar) i dotterns rum och upphängning av nya gardiner! Hon gillar lila och hennes rum går i de färgerna, därför blev jag jätteglad när jag hittade dessa fina gardiner i linnestruktur med lite svart text och blommor på. Och det bästa av allt? Jag fick femtio procents rabatt eftersom jag var ny kund, sånt gillar jag!

Snart ska vi iväg på födelsedagskalas, så tyvärr hinner jag inte lägga ut recepten idag, men de kommer imorgon, jag lovar!

Ha en härlig lördagskväll i musikens tecken!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar