fredag 25 februari 2011

Veckans bästa...


...dag!

Då var det fredag, veckans bästa dag och idag är den extra bra, för jag är ledig!

Dessa små raringarna på bilden väntar på att få pryda mitt köksfönster, men först ska mina nya härliga vårgardiner upp!

Ja, det blev en shoppingtur till Malmö i onsdags (fast jag inte trodde det). Vi började med en snabbrunda i stan för det snöade ganska mycket och det var annat som också skulle hinnas med, nämligen Stoff och Stil (jättestor tygaffär) och Ikea! Jag hittade mycket fint. I tygaffären blev det tyg till: nya köksgardiner, kuddar i soffan, klänning till dottern, tillbehör till kuddarna och lite annat smått och gott! På Ikea var det hur lugnt som helst, inget folk alls. Där handlades det också lite smått och gott och som vanligt blev mycket mer än det som stod på listan!

Min kära mor har varit flitig och sytt mina gardiner nu på förmiddagen och var precis här och lämnade dem, så nu ska de hängas upp! Det blir nog fint, de är ljust vårgröna med vita prickar. Jag visar när det är färdigt!

Ha en härlig fredag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar