tisdag 22 februari 2011

Vem är det...


...som har beställt snö?!

Inte är det jag iallafall! Tur att det inte är så mycket som lägger sig, men jag vill ändå inte ha den!

Nu ska jag faktiskt vara ledig ett par dagar, det behövs verkligen! Vi har planerat en tur till Malmö imorgon, för dottern ska till högskolan, och då ska vi slå två flugor i en smäll och shoppa lite samtidigt. Men just nu ligger dottern i 39 graders feber och är jättedålig, så vi får se hur det blir imorgon. Hon säger att hon måste till skolan imorgon för de ska öva på sin pjäs. Ja, hon läser bland annat en teaterkurs som ska mynna ut i en pjäs som ska spelas upp under en vecka i maj. Hon har fått en av de stora rollerna, vem vet det kanske blir karriärbyte *fniss*. Kul verkar det i alla fall, fast allt är på engelska!

Annars ska ledigheten ägnas åt lite bakning, städning av källaren, avkoppling och läsning! Håll tummarna att dottern inte har smittat mig

Kommer ni ihåg det nerblåsta päronträdet? Innan grannen kom och tog hand om det (det var väl snällt) så klippte jag några grenar och satte in och nu har de börjat blomma. Jag trodde faktiskt inte det bli något men nu kommer det små vita doftande blommor!

Ha en härlig vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar