lördag 12 februari 2011

Jag har hittat...



... min tavla!

Visst är det härligt när solen skiner, man blir genast lite piggare!

Jag hängde inte upp några tavlor efter det att jag målat mina väggar i vardagsrummet. Jag kände att jag ville ha en riktig förändring så jag hände inte upp de gamla och några nya hade jag inte hittat! Men nu har jag hittat en; plötsligt var den där, inte ens uppackad, i en av våra lokala butiker. Det stod nästan mitt namn på den! Jag köpte hem den på prov och när jag hände upp den var det som den alltid hängt där, perfekt!


Visserligen är det ingen känd konstnär och den kostade inte många tusen! Men sånt är inte viktigt för mig, jag gillar den jättemycket och den passar hemma hos mig!

Det är fortfarande många tomma väggar, så nu håller jag på och gör några egna tavlor också!

Nu ska jag gå och baka lite cookies för jag ska ha fikafrämmande imorgon!

Ha en skön fortsättning på helgen!
Susanne

1 kommentar: