torsdag 10 februari 2011

Helt...




... urblåst!

Det har tyvärr gått några dagar sedan förra inlägget, det beror mest på att huvudet för tillfället är helt tomt! Och ingen ny energi fylls på heller, jag får försöka hitta någon tankstation!

Det är kanske var stormen som blåste ut den (hjärnan alltså), fast den var tom innan också! Fy vilken storm vi hade här nere i söder.  Hela huset skakade så den natten blev det inte mycket sömn. Jag hoppas ni inte råkade ut för några större skador; själv blev jag av med ett par takpannor och ett päronträd *snyft*, det var den godaste sorten. Grannens studsmatta blåste över den 2 meter höga häcken och knäckte mitt träd, tur att det inte blev något värre!

Äntligen är mina fönsterlampor färdiga! Jag hittade ju inga lampor som jag ville ha i min prisklass, så då tar man vad man haver. Jag målade de gamla lampfötterna gråa! Jag hittade två väldigt billiga skärmar som jag klädde med köpta lampkjolar som jag gjorde om! Jag tycker faktiskt att det blev ganska bra och framför allt blev det billigt, sånt gillar jag!

Imorgon firar vi fredag och en stundande helg!

Ta hand om er!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar