torsdag 3 februari 2011

Nää, nu är det...

... redan torsdag!

Jag insåg att jag inte skrivit något på bloggen sedan i lördags, och undrar jag vart veckan tog vägen? Fast det har ju varit en ganska hektiskt vecka, förutom jobbet har mycket tid gått åt att planera, handla och fixa till gårdagens personalsamkväm på mitt ena jobb! Det är jätteroligt att ordna sådana evenemang, men idag är jag ganska trött och det står fortfarande disk kvar sedan matlagningen igår!

Vi hade en het Salsakväll! Vi åt mat (som jag hade lagat) bestående av bland annat kycklinempanadas, kräftrullar, het gryta, starka korvar, salsa och lite till. Vi dansade salsa och tävlade och alla hade klätt sig enligt kvällens tema, fantastiskt!  Jag tror att de flesta var nöjda, jag tyckte i alla fall att det var en lyckad kväll!

Ni som väntar på de utlovade recepten, de kommer i helgen!
Nu ska jag ta itu med röran i köket! Men den lilla primulan på bilden; som jag satt lite papper och snöre runt och placerat under en glasklocka, piggar upp lite!

Ha det gott !

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar