torsdag 2 juni 2011

Ingen vanlig...


... torsdag!

Nej, idag är det ingen vanlig torsdag, det är helgdag (skönt) och "boden" öppnar!

Det ska bli jätteskönt med lite långledigt efter en hektisk vecka. Personalfesten igår var lyckad (tror jag). Vi åt och drack och fick många goda skratt!

På bilderna ser ni lite av mina "pryttlar" som är till försäljning.  Tyvärr kan jag inte visa något av de andra "tanternas" fantastiska saker eftersom de inte hade packat upp när jag körde, de städade fortfarande! Men jag lovar att det kommer framöver. Som ni ser är det inte så jättemycket saker, ännu. Men jag har ju bara haft drygt en månad på mig att tillverka (de andra har haft hela året på sig)! Men det kommer mer!


Jag hoppas ni tar er en tur till det underbara Hällevik i helgen, ni kan ju alltid njuta av den härliga utsikten!

Vi har öppet följande tider denna helgen;
Torsdag 11.00 - 16.00 jag ska praktisera där ett par timmar!
Fredag  11.00 - 18.00
Lördag  och söndag 11.00 - 16.00 på lördag ska jag stå där!
Jag återkommer med övriga öppentider!


Glöm inte heller att besöka slottslängorna och titta på våra lokala konstnärer som ställer ut!

Ha en härlig ledighet, vi syns!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar