fredag 29 april 2011

Sköna Maj...


... Välkommen!

Jaha, då var det fredag igen! Denna veckan försvann i ett huj, fast jag skulle nog kunna vänja mig vid fyra dagars arbetsvecka, alldeles lagom tycker jag!

Sista april i morgon och jag har aldrig varit med om att april bara försvann sådär! Fast det beror nog på att jag har varit mer eller mindre sjuk hela månaden! Men nu ska det bli bra när härliga maj kommer!

Jag upptäckte när jag bläddrade igenom bloggen att det blivit många blombilder på senaste tiden och idag ni får en till! (jag gillar blommor) På bilden ser ni hur mitt plommonträd blommar NU! Tror aldrig jag har upplevt att det blommat innan första maj!

Jag får önska er en härlig Valborg med mycket skönsång och brasa eller vad ni nu ska hitta på! Själv  hoppas jag hinna med lite av alla mina projekt, både lite trädgårdsarbete och tillverkning av "pryttel" till mitt sommarprojekt. Jag har upptäckt att jag nog måste sätta fart eftersom vi öppnar den 1 juni och jag har ingenting helt färdigt ännu!

Ha det så gott och var rädda om varandra!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar