onsdag 19 oktober 2011

Ny...


...gammalt!

Eller borde det kanske heta gammalnytt, när man gör om något gammalt till nytt!

Fy vilken start det har varit på denna arbetsvecka, och att man känner sig lite småsjuk gör ju inte saken bättre. Men nu kan det bara bli bättre och imorgon är det torsdag och snart helg igen!


I mitt förra inlägg skrev jag om en ide som jag hade, här kommer resultatet! *fniss*. Jag ville ha en förändring på mitt matrumsbord. Så jag var ute efter svarta ljusstakar i olika form och storlek, efter letande på nätet insåg jag att det skulle bli en dyr historia,. Det var då jag fick min idé; jag körde till det lokala loppisen och köpte på mig alla ljusstakar (som var snygga i formen) som jag hittade. Jag fick sex stycken för under hundralappen och några hade jag redan hemma. Sen var det fram med sprayburken med riktigt matt svart färg och spraya alla ljusstakarna. Jag är supernöjd med resultatet, de ser ut som gjutjärnsstakar!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar