onsdag 9 november 2011

Grått, grått...

... grått!

Visseligen är grått en av mina favoritfärger när det gäller inredning, men nu är jag trött på det ständigt gråa vädret. Det blir ju aldrig riktigt ljust! Det blir lätt att man hamnar i "novemberkoma".  Jag har ännu inte hamnat i full koma, den kommer bara på eftermiddagarna och kvällarna! Just nu händer det inte så mycket på hemmafronten, jag går mest och väntar och längtar och förbereder för advent. Det är bara 18 dagar dit!



Så ikväll ska jag försöka pigga upp mig med lite god Chai Latte i min nya fina mugg, som är grå *ler*! Jag hade hoppats på lite nya tidningar i brevlådan idag, men det var tomt *suck*. Jag får nöja mig med den jag fick igår!

Ha en bra fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne


1 kommentar:

  1. Usch ja, idag var det dessutom skymning när jag åkte hem vid halv 4. Latte och en bra tidning är ju alltid en tröst. Btw såg att ni hade tjänst ute i f-vik. Det kommer en ansökan från mig snart ;) Kram

    SvaraRadera