fredag 18 november 2011

Rosmarin...


... och citron!

Denna veckan har det blivit långt mellan inläggen, men mina kvällar har ägnats åt ljuspåsetillverkning och packning av påsarna! Det har varit blivit en hel del påsar, både i tyg och i papper. Jag har nämligen gjort egna påsar att packa dem i, men det blev fint och jag tror att det uppskattades att man även lagt lite tid på packningen!

Förra helgen gjorde jag en god sås med smak av citron och rosmarin. Så nu vill jag dela med mig av detta enkla recept, det kan verka som det är mycket ingredienser men låt er inte avskräckas av det! Den passar utmärkt till en god bit kött och andra valfria tillbehör. Receptet hittar ni här!

Denna helgen kommer att ägnas åt favoritsysselsättningen; fönsterputsning (skoj)- Det är ju faktiskt första advent nästa helg (redan). Men jag tycker faktiskt inte det är så jobbigt att putsa fönster, trots att jag får hänga utanför för att komma åt alla rutorna, det är ett äventyr varje gång *fniss*. Det blir förmodligen även ett loppisbesök, men inte för att fynda, utan för att lämna lite saker. Jag rensade linneskåpet och garderoben för två veckor sedan och det blev en hel del att skänka!

Ha en riktigt härlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar