lördag 12 november 2011

Härlig...

... lördag!

Tänk vad lite sol kan göra mycket för humöret! Idag har det inte varit grått utan en härlig höstdag, det var en skön känsla att stiga upp i morse och se den härligt rosa himlen över viken!  Jag vaknade upp ur "novemberkoman" för tillfället i alla fall *ler*! På bilden som är tagen förra gången det var frost ser ni de sista tappra blommorna i trädgården! Tänk det har bara varit kallt två gånger i höst och vi är inne i halva november, men jag gillar ju när det är lite kallt och hög luft!

Idag tog jag lilla mamsen med mig för en utflykt till grannbyn för att kolla in om det kommit in något trevligt julpynt. Det var lite si och så med det eller är det jag som är kräsen *fniss*! Men visst fanns det en hel del jag skulle vilja ha. Men jag tycker det är roligare att tillverka eget och jag har en del projekt på gång!

Eftermiddagen tillbringades i "verkstan", där har vi (mamma hjälpte till) tillverkat en del av de beställningar jag fått på Julljuspåsarna! Det blev en hel del beställningar (kanske mer än jag trott), men det är jätteroligt att man gillar det jag gör!

Men nu ska jag hålla kväll, just nu puttrar en härlig rödvinssås med citron och rosmarin på spisen, den ska avnjutas till en grillad entrecote, ugnsbakade tomater med chevrekräm och vitlökspotatis!

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar