onsdag 11 januari 2012

Blå...


... vårvinterfåglar!

Oj, vilken start det har varit på denna första riktiga arbetsvecka efter ledigheten. Både personal och eleverna har börjat så det har varit full fart och långa dagar. Därför har det blivit långt mellan inläggen, kvällarna har ägnat åt vila och födelsedagsfirande!

Igår fyllde dottern år, hon är stor nu (22 år) men varken hon eller jag vill kännas vid den åldern! Det blev inget stort firande, vi åt indisk middag och chokladmousse till dessert! Vi ska fira på lördag då de närmaste kommer på middag och på fredagkväll blir det partaj för kompisarna. Så på söndag är vi nog rätt trötta *fniss*!


När jag slängt ut alla tomtar,änglar och annat som hör julen till, vill jag ha lite nytt och fräscht här hemma! Förutom lite nya blommor och krukor blev det en ny kudde också (mer kommer)! Denna kudde med söta vårvinterfåglar gjorde jag i helgen, jag tycker den blev fin. De milda blågrå färgerna passade perfekt till den övriga inredningen och jag gillar fåglar!

Förresten har ni märkt att det blivit lite ljusare på kvällarna?

Ha en fortsatt bra vecka!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar