torsdag 19 januari 2012

Kalla fötter...

... och änglavingar!


 Oj, såg att det var ett tag sedan förra inlägget. Men denna vecka har arbetsdagarna blivit långa och all energi har gått åt till att hålla värmen när jag varit hemma. Jag har nämligen haft problem med värmen i huset, det har varit lite kallt! Det började i söndagskväll och först igår kväll blev det någorlunda behagligt. Men det har inte gått någon större nöd på mig, man får klä på sig (en kväll hade jag till och med mössa på mig *fniss*). Nej, jag har ingen öppen spis att elda i!



Ni som följt min blogg kommer kanske ihåg den fina julklappen jag fick av personalen på mitt ena jobb. Men den var ju inte det enda som låg i paketet, jag fick även dessa fina änglavingar att sätta på ljus. De är lite grova och rustika  och passade perfekt ihop med mina tunga mässingsljusstakar som jag fyndat på loppis såklart. De pryder nu mitt skåp i vardagsrummet!

Förresten har ni märkt att det är ljust lite längre på kvällarna nu. När jag kom hem vid halv fem igår var det fortfarande ganska ljust. Härligt, det finns hopp!

Imorgon är det härliga fredag igen, vi hörs!
Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Vilka underbara änglavingar... Du vet inte var man kan få tag på sådana? Läst din blogg nu i några månader och blir så inspirerad.. // Emma

    SvaraRadera