tisdag 3 januari 2012

Dags för...

... lite nytt!


Nu stormar det igen! Det är visst Emil som ser till att det viner i fönster och dörrar och regnet slår hårt. Jag tycker visserligen om när det blåser, men nu är det inte roligt längre. Jag håller tummarna att takpannorna ligger kvar!




Jag håller på att förbereda mig för att "slänga" ut julen! Jag älskar julen och alla förberedelser, men när väl nyår är över vill jag börja om på nytt! Så i slutet på veckan åker det ut. Ut med det trötta och matta och in med lite nytt och fräscht. Det har liksom förlorat sin glans! Jag vill fylla huset med frasiga tulpaner, pastelliga primulor (heter det så när det är flera?) och späda vårlökar!


Dottern har åkt till Glasgow för en liten minisemester, jag är inte alls avundsjuk (ljug)! Men hon har lovat att köpa hem lite god whisky, len honung och lite annat fint till mig!


Dagen bilder är repriser om ni tycker att ni sett dem innan!


Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar