lördag 28 januari 2012

Äntligen...

...helg!

Sista helgen i januari, oh så skönt! Januari är absolut inte min favoritmånad, det enda positiva är att dottern är född den 10:e och det är i och för sig inte så lite. Men nu är den snart över och vi blickar framåt!

Det har inte duggat tätt bland inläggen denna vecka precis. Veckan har bestått av jobb, jobb och jobb och kvällarna har ägnat i vågrätt läge på soffan med tomt huvud och all inspirationen har uteblivit. Därför har det inte blivit några inlägg i veckan. Men jag hoppas att inspirationen snart ska vakna så jag har något att skriva om på bloggen, för jag tycker det är så roligt!


För att pigga upp mig lite köpte jag en bukett härliga tulpaner. Istället för att sätta dem i en vanlig vas, satte jag dem i en stor, hög skål (som i vanliga fall används som ljuslykta). Jag tycker det blev en fin installation med tulpanerna nere i skålen och en del tittar nyfiket upp över kanten!

Idag ska jag ta itu med mina köksskåp och göra en utrensning. Jag fick nämligen lite nya fina ugnsformar av tomten som inte riktigt får plats, så nu blir det ut med det gamla och trasiga och in med lite nytt! Imorgon blir det nog en runda till grannbyn för att se om det kommit in lite nytt på inredningsfronten (och förhoppningsvis vaknar skaparlusten)

Ha det gott mina vänner!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar