fredag 27 april 2012

En doft...

... av vår!

Det blev visst en hel vecka mellan inläggen, men så kan det bli när jobbet tar så mycket kraft att all energi är helt bortblåst när man kommer hem (orkar inte ens titta på datorn)!

Men idag är jag glad; det är fredag, dottern och svärsonen in spe är hemma och min kära lillasyster kommer "him" på besök från huvudstaden. Det blir middagar hos föräldrarna, biobesök, loppisbesök, en runda på stan och lite andra roligheter!

Jag har faktiskt inte varit helt overksam på kvällarna, jag har gjort lite presenter till min syster som fyllt år (det blir bara "himmagjort") och samtidigt blev de prover inför sommarförsäljningen. Det blev lyckade grejer, tyvärr kan jag inte visa dem ännu!


De fina syrenkvistarna tog jag in förra veckan för att få känna lite vår men jag trodde nog inte att de skulle slå ut.Så nu har jag etn liten syrenbuske i hallen med ljuvligt doftande vita syrener! Men nu ska det tydligen bli lite varmare så vi kan njuta av grönskan ute, men det medför ju tyvärr också mer trädgårdsjobb *fniss*.

Ha en härlig helg!
Kram
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar