söndag 1 juli 2012

Ännu en....


... favorit!

Det är skönt med ledighet fast jag har inte legat på latsidan för det, men det är något helt annat när man gör saker när man själv känner för det *fniss*!

Det blev ingen utflykt i fredags, men det blev en tur till Hällevik iallafall. Mest för att kolla om jag behöver fylla på något i boden, men det blev även besök i några av de lokala butikerna som ligger i där. Fast jag köpte inget! Det var faktiskt lite som behövde fyllas på så det har jag fixat och så har jag gjort lite nya saker också (fina halsband), det ska jag ta med mig för idag är det min tur att stå för försäljningen. Kom gärna och hälsa på! Jag jobbar även på tisdag om det passar er bättre då *fniss*!


En av mina absoluta favoritblommor (de är många har ni säkert märkt) är pioner, helst rosa eller vita! Denna fina Rosa Pionen fick jag av mamsen (jag har själv pionener i trädgården men tyvärr inte så här fina). Jag satte den tillsammans med några väldoftande lavendelkvistar i en gammal glasflaska (ett loppisfynd). Tycker det är fint att använda annat än vaser att sätta mina blommor i!

På tal om loppis, igår hade jag bestämt att jag inte skulle besöka det lokala loppiset men när jag kom ner till stan var det fyll loppiskommers på torget. Det mesta var inget för mig men jag fyndade ett par salladsbestick och två ljuslyktor i fattigmanssilver!

Ha en skön söndag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar