onsdag 3 oktober 2012

Onsdags...


... mys!

Idag är jag glad! Som jag skrev i förra inlägget så brukar jag och dottern alltid besöka bokmässan i Göteborg som var i helgen! Tyvärr så blev det inte så i år, det kom annat emellan. Mest ledsen var jag nog för att jag inte skulle kunna köpa ett signerat exemplar av Monika Ahlbergs nya kokbok "Monikas vardagsmat". Det kanske verkar konstigt men jag älskar kokböcker, jag läser dem som andra läser skönlitteratur (fast jag läser även mycket sånt också)!

Men titta vad jag har fått (köpa), ett signerat exemplar! Jag hade turen att ha en snäll kollega som besökte mässan och jag lät väl tillräckligt desperat *fniss* för att hon skulle fixa den till mig.
Tack A!



Den leverades idag och som tur är (igen) slutar jag i hyfsad tid på onsdagar så jag har haft lite egentid att njuta av denna fantastiska kokbok. Helt underbara recept och makalöst vackra bilder och som Monika skriver; lagar man dessa rätter blir alla vardagar en fest! Så nu har jag fått inspiration igen!

Ni kanske undrar hur garderobsrensningen som jag hade i helgen gick? Den gick jättebra, jag var stenhård *fniss*, inget onödigt sparades och det blev tre stora säckar till välgörenhet!

Nu ska jag bläddra vidare. Ha en onderbar onsdag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar