fredag 12 oktober 2012

Ett litet...

... paket!

Idag åkte den varma jackan på, för nu har det börjat bli kallt på riktigt. Men visst är det härligt med klar kall luft, blå himmel, sol och de ljuvliga höstfärgerna. Och sen att det är fredag gör inte saken sämre *fniss*!


De söta små prickiga skålarna som står på min tallrikshylla i köket fyndade jag igår i mataffären (av alla ställen). Jag tyckte de var så söta och passade bra i mitt kök och de kan användas till mycket. Jag har mina till ljuslyktor, jag satte först i en kakform (typ mandelmusselform) innan jag la i värmeljus för det reflekterar ljuset så fint! De kostade under två guldpengar per skål, rena fyndet tycker jag!


Idag när jag kom hem låg det ett litet brunt paket i brevlådan. Jag hade ju inte beställt något... Men det var min älskade syster som skickat en liten höstpresent till mig; Sarah Dawn Finers nya skiva och den är signerad. Tydligen hade hon varit på releaseparty i veckan, så kan det bli när man bor i storstan *fniss*! Jag blev jätteglad, så varmt tack Systra min!

Ha en superhärlig helg och njut av ledigheten! (jag vet att en del jobbar men ni andra...)
Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. gullig syster du har! Nu har jag uppdaterat mig på din receptsida och hittat många recept jag ska testa!
    Syns i morgon!
    Ullis

    SvaraRadera