fredag 26 oktober 2012

Lyxig...

... fredag!

Den efterlängtade fredagen är här igen! Men jag tycker inte jag skriver annat, tiden går alldeles för fort. Men jag får väl tänka på ordspråket "tiden går fort när man har roligt" eller...


Ikväll ska jag lyxa till det med en hemgjord fredagspizza med guldkant! *fniss* Det ska bli en pizza med fikon och getost, det ska även på en rödlöksreduktion, mozzarella, parmesanost, valnötter, timjan och god honung!

Jag har inte gjort den tidigare men det kan ju inte bli annat än gott tillsammans med ett glas rött vin! Smakar den som jag tänkt mig kommer receptet senare. Och visst är fikonen vackra, man skulle kunna ha dem som prydnad, men det är de för goa för!


Den fina kaveln är alldeles ny, hämtades på posten i veckan. Den kommer från Leilas butik och ska invigas ikväll! Den är säkert jättebra och så är den snygg också. *fniss*

I helgen har jag inga stora projekt inplanerade och det känns jätteskönt!

Ha en go helg!

Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar