torsdag 15 november 2012

Årets...

... första!

Jaha, då är snart denna jobbeveckan också slut! Och fortfarande duggar det inte tätt med inlägg för det händer tyvärr inte så mycket just nu. Sen är det svårt att fotografera, det är ju mörkt när jag går hemifrån och mörkt när jag kommer hem.

Jag vet att jag tjatar, men jag fattar inte varför tiden tar vägen! Jag hinner inte med det jag vill, och det är ju så mycket! Får försöka göra någonting åt det... Förslag någon?


 
Idag har jag köpt min första Julklapp! Till vem kan jag inte avslöja *fniss*. Jag tycker det är roligt att försöka hitta de där speciella och lite oväntade presenterna och de brukar bli uppskattade. Och idag hittade jag den där speciella saken till någon, så då får man passa på! Och fint inslagen blev den också!

Jag köpte även den första hyacinten, vit såklart, som en liten smygstart. Jag är väldigt förtjust i denna lilla blomma, och allra bäst gillar jag den innan den blommar! Jag satte den i en gammal zinkstrut och hängde den i köket!

Kanske detta kan pigga upp lite!

Ha det gott!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar