söndag 25 november 2012

Kryss i...


...taket!

Nu blir det nästan kryss i taket, inlägg tre dagar i rad! *fniss* Men nu dröjer det, för i veckan som kommer, har jag ett litet blogguppehåll. Jag måste ladda upp för min julkalenderblogg, som startar den 1:a december. Egentligen hade jag funderingar på att inte ha någon i år, men eftersom det varit en liten efterfrågan ska jag göra ett försök!



Istället för att mina nyköpta julgranskulor ska ligga i en påse och vänta på julgranen har jag lagt dem under en liten glaskupa på ett fat. Så kan jag njuta av dem ändå! *fniss* Dessa vackra dimvita och gråa
kulor köpte jag för ett tag sedan, tycker de är så fina för de är matta. Och titta på den fina "upphängningsaken", bara den är ett konstverk!

Idag blir det väl en fortsättning på fönsterputsandet och "pryttlandet". Men först ska jag köra dottern till tåget, för hon ska åka till Berlin (låter väl trevligt)!

Ha en skön söndag så ses vi den 1:a december, hoppas jag!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar