tisdag 6 november 2012

En liten...


...tisdagshälsning!

Nu är mina två extralånga arbetsdagar över för denna vecka (och vilka dagar dessutom), så nu kan det bara bli bättre. På torsdag är jag dessutom ledig för jag, dottern och lilla mamsen ska på utflykt, det känns faktiskt lite lyxigt!


Jag har aldrig tyckt särskilt mycket om parkettgolvet i mitt vardagsrum/matrum, men jag har inte möjlighet att byta det och jag är för feg för att måla det. Därför fick det bli lite nya mattor för att förändra lite. De heter Gåsöga och har en jättefin gråblå färg med krämvita "gåsögon". De passade perfekt både när det gäller färgen och stilen till den övriga inredningen! Jag köpte två stycken; en stor som ligger under matbordet och en lite mindre till soffmöblemanget!

Imorgon blir det nog en liten tur till stan eftersom det är den ständigt återkommande höstmarknaden. Även om jag sällan köper något så hör det till att man ska gå en runda på marknaden!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar