fredag 9 november 2012

Nu börjas...

... det!

Veckan bästa dag är här! Visserligen var jag ledig igår men vi var ju på en lite utflykt till storstaden Malmö, jag, dottern och lilla mamsen och det var nog jobbigare än en arbetsdag *fniss*! Nej, vi hade en jättehärlig dag men jag var rätt trött när jag kom hem!

Först gjorde vi ett besök i den stora tygaffären; där köptes det tyg till lite nytt i sovrummet (mer om detta kommer). Därefter åkte vi till det stora möbelvaruhuset där vi strosade runt i ett par timmar. Och avslutade det hela med ett besök på den nya Gallerian. Men då var vi ganska möra, så där blev det inte mycket shoppat. Men som vanligt när man varit  på "storamöbelvaruhuset" har man mer med sig hem än man tänkt sig *fniss*!




Nu har jag nog samlat på mig de flesta av årets alla fina Julmagasin, som hittills har kommit ut. Jag älskar dessa tidningar! Det är så mysigt att se alla fina julidéer och fina julhem. Jag gillar den här tiden när det börjar smyga sig på och man får inspiration, idéer och planerar, sen är det inte allt som genomförs. Det bläddras både avigt och rätt! Jag har samlat alla mina tidningar i en trälåda så vet jag var jag har dem!

Ha en härlig helg! Jag ska läsa tidningar *fniss*!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar