torsdag 10 januari 2013

För länge...

... sedan!


Idag för 23 år sedan vet jag exakt vad jag gjorde. Jag låg med min lilla nyfödda prinsessa bredvid mig en liten plastbalja på BB!  Ja, det känns som igår och jag kan inte fatta att det är så länge sedan, jag känner ju mig inte mycket äldre nu än då, men däremot fått en massa erfarenhet och många underbara minnen i bagaget! Nu är hon inte någon liten plutt längre utan en ung kvinna, fast hon kommer nog alltid att vara min lilla plutt! *fniss*

Så idag var det paket och skönsång (dottern håller inte med) på morgonen. Sedan blev det en god lunch och bakelse på ett av stadens caféer.  Därefter var det avfärd för dottern mot sydligare breddgrader (Malmö) för att fira resten av dagen med pojkvännen, vilket säkert är mycket roligare än med mamsen! 


Eftersom hon är i flyttagen blev det lite tema på presenterna; kokbok, förkläde, duk till köksbordet, gardiner till köket, lykta och lite annat smått och gått (anar ni temat). Hon fick även lite gamla silverbestick som jag sparat ihop, hon gillar sådant precis som sin mor *fniss*. Jag tror hon var nöjd med presenterna!

Nu är snart första arbetsveckan på det nya året till ända, skönt!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar