tisdag 15 januari 2013

Lite smått och...


 ... gott!

Hej mina vänner!

Det var ett tag sedan sist! Men jag har haft lite annat för mig (läs jobb), och sedan har jag inte varit riktigt kurant.Men igår fick jag nog efter att ha varit kass i mer än fyra veckor och kontaktade läkare. Han ordinerade en penicillinkur, så nu hoppas jag att krafterna kommer tillbaka!


Och vinter har vi också fått. Jag som hade fått lite vårkänslor, det är tur man kan han vår inne! I helgen var jag och mamsen på utflykt och köpte nya blommor till nästan hela huset! Bland annat ett par primula, som är en riktigt vårblomma för mig med sina härliga färger. En satte jag en en burk, som jag också köpte och skulle ha allt löst skräp i, som ligger på hallsekretären. Men när jag gick här och pysslade med mina blommor kom jag på andra tankar och den förvandlades till en fin kruka istället!

Igår hade jag mina "Bodenkollegor" här på årets första möte. Det känns konstigt att börja tänka på sommarförsäljningen redan nu. Några av dem hade varit riktigt flitiga och hade redan en massa nya saker på gång. Jag har precis landat efter julförsäljningen har inte ens tänkt på det, men det löser sig. Det är ju länge till vi ska öppna, eller...

Ha en skön tisdagskväll!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar