söndag 27 januari 2013

Nostalgi...

 
...helg!

Eftersom min lilla unge ska lämna det trygga boet och flytta till eget tillsammans med pojkvännen, har helgen ägnat åt packning. Vi ha packat, sorterat, slängt och sparat. Det dyker upp mycket roligt när man börjar sortera i lådor, bokhyllor, och garderob. Så det har blivit mycket skratt och lite tårar. Något som ledde till många skratt var en dagbok från lågstadiet, oj vad vi skrattade och mindes. Det var allt från undulatköp till skidsemester! Och fast vi har packat många lådor, är det mycket kvar!


På tal om minnen; jag har inte visat mina nya komihågtavla. Den köpte jag till mig själv i julklapp! Så fort jag såg den visste jag att den måste jag ha. Den passar så bra i min hall. Förutom att den är praktisk så är den snygg också!

Imorgon är det mysiga måndag igen, ha det gott!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar