onsdag 23 januari 2013

Läs...

...lampa!

Redan onsdag igen! Klockan är halv fem och det är fortfarande ljust ute. Det finns trots allt hopp!

När dottern fyllde år så gjorde jag en lampa till henne av gamla böcker som blev lampfot. Den blev så fin och annorlunda att jag var tvungen att göra en till mig själv också. Hennes är dock högre och har fler och större böcker. Men jag tycker min är alldeles lagom och passade perfekt på mitt skåp i vardagsrummet!




Vi har ganska många gamla böcker på lager, men de flesta är heliga och får inte förstöras enligt dottern. Därför fick jag gå på bokjakt, det är noga utvalda böcker när det gäller både färg, mönster och storlek! *fniss*. Lampfotspinnen och skärmen hade jag sedan tidigare, så det blev en väldigt billig lampa!

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa min nya inredningstidning och hoppas jag kan få lite mer inspiration!

Ha en fortsatt go vecka!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar