söndag 6 januari 2013

Lata...

... dagar!

Oj, vad jag har latat mig denna veckan när jag varit ledig! Jag har inte gjort många knop, bara "morslat" runt i mysbyxor, tittat på film, läst och ätit praliner *fniss*! Men det var välbehövligt och nu känner jag mig redo för nya tag!


Idag åker julen ut, nästan lite sent för att vara mig. Jag älskar julen innan jul, men efter nyår vill jag börja på ny kula med nya fräscha blommor och sätta fram de fina julklapparna jag fick av tomten. Jag har redan hängt upp de nya gardinerna jag fick (visar en annan gång) och det har redan smugit in sig en bunt tulpaner. Mitt adventsljusfat fick byta skepnad och bli ett blom- och ljusfat. Jag tycker att fatet är så fint så det får vara kvar, det är ju nästan som en liten duk!


Imorgon är det dags att gå ur bubblan och tillbaka till verkligheten, men jag tycker faktiskt att det ska bli kul att träffa alla trevliga kollegor igen!




Ha en skön trettondag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar