fredag 29 mars 2013

GLAD...


...PÅSK!

Vill bara titta in och önska er alla en riktig skön påskledighet! Hos mig snöar och blåser det idag så man får nog hålla sig inomhus. Jag hade tänkt köra på en liten konstrunda men det känns inte alls lockande, så det hoppar jag nog över!


Just nu står mitt påskbröd på jäsning och jag väntar på att dottern ska meddela hur dags jag ska hämta henne och pojkvännen på stationen. Min syster kom "him" redan i onsdagskväll, jag har saknat dem. Så jag har den stora förmånen att få fira påsken med familjen, umgås, hitta på tokigheter, äta gott och framför allt ta det lugnt!

Så mycket påskpynt har jag inte, jag har pyntat med lite hemgjorda ägg och fina fjädrar i mina färger. På köksbordet blev det inte liten "pytta" istället för påskliljor! Det fungerar det också!å

Ha nu en riktigt GLAD PÅSK mina kära vänner! Hoppas ni får fira den som ni önskar!


Stor Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar