söndag 19 september 2010

Då var det över...

...för den här gången!

Igår plockade jag in mina utemöbler, med hjälp av mina snälla föräldrar eftersom jag fortfarande är justerad. Även dynorna och gardinerna på verandan är inplockade, för det brukar regna in när höststormarna drar fram!

Mitt olivträd, som jag köpte för en billig peng i våras och som stått på verandan, har fått flytta in, får se hur den klarar sig! Jag har även ett träd i köket som alltid står där och det har varit grönt i många år, så jag håller tummarna. Pelargonerna har flyttat ner i källaren, jag hoppas att några av dem överlever! 

Det ser väldigt tomt ut på verandan, jag får nog köpa lite höstblommor och sätta där ute! Man kan ju faktiskt sitta där fast det är kallt, man får väl klä på sig!

Ikväll ska jag göra en samhällsinsats, jag ska vara rösträknare! Jag hoppas att jag klarar det, kan bli lite problem på grund av min lilla skada, men det löser sig. Tur att det finns smärtstillande!

Ha en riktigt skön söndag  och en bra start på veckan!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar