onsdag 8 september 2010

Jag gillar...


... hösten!

Mysiga måndag, trivsamma tisdag och onderbara onsdag försvann i ett nafs! Äntligen är jag ifatt på jobbet och förhoppningsvis lugnar det ner sig lite, för det har varit två jobbiga veckor! Så nu kanske jag har lite ork kvar till att börja höstmysa lite här hemma!

Jag gillar hösten jättemycket, särskilt när vi har sådana här härliga dagar!

Jag njuter av:
 - Alla vackra färger och den klara luften.
- Härliga skogspromenader fast utan svampletande, jag är usel på det.
- Att plocka äpplen och päron för att göra mos, marmelad och annat gott!
- Att få ta på sig nya mysiga höstkläder!

Jag vet att jag kanske är tjatig med mina äppelrecept, men det finns hur mycket som helst att göra med dem! Så här är ett recept på en kryddig äppelchutney som är god till bröd, ost och buffémat!

Ha en fortsatt härlig vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar