torsdag 2 september 2010

Ville bara titta in...


... och säga hej och tacka för alla fina kommentarer jag får om min blogg!

Det var ett tag sedan förra inlägget, jag vet inte vad veckan tog vägen, men den bara försvann! Det har varit mycket jobb och sena kvällar!

Igår var jag på glasprovning, det var en intressant upplevelse som jag berättar om en annan gång. Det var jättetrevlig och jag fick helt nya kunskaper!

På bilden ser ni ett av mina Stockholmfynd, en zinkburk för bestick. I den förvarar jag bestick som jag köpt på loppis och använder när jag lagar mat. Vi äter inte med dem, för knivarna är väldigt slöa! De måste ha tilllagat maten väl förr i tiden, för det går inte så bra att skära med dem. Men de är bra till mycket annat!

Nu ska jag gå och laga min traditionella tordagssoppa och hämta dottern på stationen!

Ha en skön kväll, så hörs vi!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar