fredag 24 september 2010

Nu känns det...


... lite bättre!

Idag känns allt mycket bättre, jag känner mig fylld av positiv energi! Förmodligen är det både det fina vädret och framförallt att det är fredag och helg som gör sitt till!

I eftermiddag passade jag på att utnyttja den fina höstsolen och tog en serie bilder på dottern!

Imorgon ska vi på utflykt, till Bokmässan i Göteborg! Det är ett par år sedan vi var där sist så det ska bli kul att komma dit igen. Tittade på programet och det var inte många av sveriges författarelit som inte var där!

 Får se om jag kommer hem med några signerade böcker, några av mina favoritkockar, som Monica Ahlberg, Leila Lindholm och Per Morberg ska vara där. Och Ernst *fniss*!

Jag återkommer på söndag med en kändisrapport!

Ha en riktigt trevlig helg!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar