söndag 12 september 2010

En riktig...

... slappesöndag!

Idag har jag inte gjort många knop, men det är skönt med dagar när man kan dra runt i mjukiskläder, utan göra sig iordning (fast jag har borstat tänderna) och inte göra någonting.  Läsa lite, titta på tv och blogga!
Jag vet att jag borde gått ut en runda i skogen, men tyvärr har jag ett knä som är lite skruttigt för tillfället!

Igår var jag en runda i den lilla staden för att se om butikerna hade fått hem något nytt. Och det hade de, det var mycket "vill ha"! Köpte lite nya blommor och krukor till köksfönstret iallafall, så nu åker pelagonerna ner i källaren på vintervila. Det behövs inte så mycket för att det ska bli en förändring!

Jag var också och fikade hos en mycket god väninna, hon har köpt hus och planerar renoveringarna, som ska påbörjas i helgen, för fullt. Blir också sugen på att göra om här hemma! Fast jag är ganska nöjd med det jag har, visserligen är det lite skavanker här och där som det blir efter 17 år, och smaken ändras ju också, men det duger. Hon har mycket jobb framför sig, men det kommer att bli så fint när det är färdigt!

Kom ihåg; Man kommer aldrig först genom att gå i andras fotspår!

Nu laddar vi för en ny vecka, ha det gott!

Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Vilken skön och avkopplande söndag. Det är oftast de som är skönast. Då kan man ladda batterierna bäst. :-)
    Kram
    Tina

    SvaraRadera