söndag 26 september 2010

Då har man minglat...



... med sveriges bästa!

Som sagt igår var jag och dottern på Bokmässan i Göteborg. Wow, det var hur kul som helst! Förutom alla härliga böcker var det kul att titta på alla "kändisar" och till om med prata med dem!

Jag pratade kläder med Monika Ahlberg, sprang på Per Morberg, dotter fick ett leende av Christer Fugelsang (närmare rymden än så kommer hon nog inte) och sprang ner Ernst Billgren!

Jag tittade på när den svenska kockeliten lagade mat och fick även smaka!

Jag kan inte nämna alla kända och okända svenska författare och även en del skådisar som var där för då skulle det bli ett väldigt långt inlägg, för ALLA var där!

Utbudet av böcker var hur stort som helst, framförallt var det roligt att se alla barn-  och ungdomsböcker, tyvärr hade jag ingen att köpa till, men vilket utbud det finns!

Köpte jag något då? Ja lite blev det ju, det var tur att lönen inte kommer förrän den 27:e för då hade den varit slut. Det blev bland annat Monika Ahlbergs julkokbok! En härlig bok med enkla recept och ljuvliga bilder. Att jag sen fick den signerat gjorde ju inte saken sämre!

Idag blir det kakbak till den Italienska aftonen som jag ska ha på min ena arbetsplats i veckan. Jag kan inte avslöja för mycket ,eftersom många av dem som ska komma, läser min blogg! Men jag lovar att återkomma med mer detaljer när aftonen är över!

Ha en bra vecka, det blir nog inte så många inlägg denna vecka på grund av ovanstående event!

Susanne

3 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag hade kunnat komma ner, men jag var tvungen att jobba.

    SvaraRadera
  2. Tack Matpolisen, för att du lämnade en kommentar, annars hade jag aldrig hittat din trevliga hemsida!

    SvaraRadera