fredag 7 januari 2011

Ännu en...


...önskeklapp!

Jag hade nog varit extra snäll förra året, för jag fick en väldigt massa fina saker av tomten! Jag fick bland annat denna underbara tavla bestående av nio stycker ramar som sitter ihop. Jag hade tittat på den tidigare och tyckt att den skulle passa hemma hos mig, men den var allt för dyr. Men så kommer tomten (mamma o pappa) med den. Gissa om jag blev glad!

Jag har satt in foton som jag gjort sepiafärgade, på dottern i olika åldrar och ett och annat egofoto på mig själv, i den. Igår var min pappa här och hjälpte mig att hänga upp den och det blev ännu bättre än jag tänkt mig!

Nu är all jul borta och det känns skönt! Så nu ska jag börja vårvinterpynta lite med nya blommor, nya ljus och annat smått och gott!

På måndag börjar allvaret då jobb och skola börjar igen! Men först ska dottern firas i helgen med de allra närmaste. Vi har bestämt att vi inte ska ha något stort kalas i år!

Men usch vad tiden går, hon fyller 21 och jag som känner mig som 36, hur går det ihop?

Ha en mysig fredag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar