fredag 21 januari 2011

Mums!


Eftersom jag inte ska börja mitt nya liv förrän nästa vecka eller kanske veckan därpå eller....så har jag precis gjort en väldigt god Tiramisu på mitt vis som jag ska unna mig ikväll. Och eftersom jag är hemma själv och har gjort två skålar så är det ju synd att den andra blir fördärvad så jag får nog offra mig och äta upp bägge *fniss*!

Tiramisu på mitt vis är; att istället för amaretto så tog jag päronlikör och sen doppade jag kexen i vanilj- och kolakaffe. Jag lovar att vispskålen med krämen var renslickad! Vill ni ha mitt recept hittar ni det här! Det går bra att göra den i en hel form men glöm inte att den måste ha stått i kylen minst 5 timmar eller över natten!

Ha en riktigt mysig fredag och en underbar helg, ta det lugnt!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar