lördag 15 januari 2011

Jag har inte...


... glömt er!

Hej mina underbara läsare, jag har inte glömt er! Denna arbetsveckan gick i rasande fart, det har varit mycket, men samtidigt roligt att träffa min personal igen efter julledigheten! Jag har varit så trött och utan inspiration på kvällarna att bloggande inte har blivit av!

Inatt kom det mer snö och då inser man att det fortfarande är långt till våren. Jag tycker att man kan hoppa över januari och februari, för det är inte precis mina favoritmånader. För att göra det lite lättare har jag satt in några pärlhyacintlökar under en glasklocka för att påminna mig om vad som ska komma!

Idag blir det loppisbesök, jag ska försöka hitta något att ställa min gamla TV på i sovrummet! Tro det eller ej (jag är nog den enda) så har vi haft "tjockteve" fram tills nu, men i veckan köpte vi en ny platt och stor sak! Som tur var passade mitt gamla tv-skåp till den också, för den döljer tv:n så det inte är det första man ser när man kommer in i rummet. Så nu har den gamla åkt upp i sovrummet!

Ha en riktigt skön helg, det ska jag ha!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar