torsdag 20 januari 2011

Hur man blir...


... vinterpigg!

Jag läste en artikel igår som handlade om mig!

Den handlade om man var en trött, hängig kvinna med återkommande och ihärdiga förkylningar, molande huvudvärk, vinterdepp och ständigt halvirriterad och ville bli en pigg, glad kvinna med lust att kliva upp på morgonen, kraft att tänka på jobbet och göra skojiga saker på fritiden. Allt stämde in på mig! Sen följde en massa tips på hur man skulle kunna bli en sådan kvinna och det vill ju jag.

Jag ska läsa artikeln mer noggrant och se om tipsen passar mig, blir det någon förändring (till det bättre) lovar jag att dela med mig av tipsen!

Fast ikväll ska jag pigga upp mig med lite nya efterlängtade tidningar och en kanna gott te. Den söta kannan fick dottern av mig i födelsedagspresent för hon är verkligen en storkonsument av te (förmodligen har hon varit engelskman i  tidigare liv).

Imorgon firar vi fredag igen, skönt!

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar