fredag 10 juni 2011

En av mina...


...favoriter!

Jaha, då har denna veckan också försvunnit och jag är så trött! Det är mycket nu på jobbet så här i slutet på  läsåret när man jobbar i skolans värld (skoladministratör, läs: allt i allo). Men nu är det bara nästa vecka med sen lugnar det nog ner sig lite, hoppas jag! Sen ställde förra helgens långledighet till det lite, man hann ju komma in i semestertänket och det har fortsatt under veckan förutom att man inte har kunnat sova länge. Ovanpå detta har vi haft åskan också, som ger en förfärlig huvudvärk, men nu verkar det över för denna gången!

Nej, nog med elände, nu till något trevligare; i helgen ska jag stå i "Boden", i härliga Hällevik, igen och träffa en massa pratglada tanter. Det är jätteroligt och man får annat än jobbet att tänka på! För er som undrar ska jag vara där imorgon lördag mellan 11-16!



Den underbara Pionen på bilden fick jag av min kära mamma, det är en ljuvlig doftpion, som fyller hela rummet med sommardoft! Jag har egna pioner, som förresten är en av mina favoriter, men inte så fina och rosa som denna!

Nu ska jag fortsätta med min städning som idag är ett måste!

Rocka lugnt! (ni som är från samma ort som jag, förstår vad jag menar *fniss*)

Ha en härlig pingsthelg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar