söndag 26 juni 2011

Oväntat...

... besök!

Den här lilla sötnosen låg och solade i min trädgård i morse när jag steg upp! Först trodde jag det var en väldigt stor hund innan jag insåg att det faktiskt var ett rådjur. Men hur söt han än var så ville jag inte har honom (jag är säker på att det var en han) här.  Men när han skulle ge sig av (utan att fått en kopp Gevalia kaffe) så hade han svårt att hitta ut, han fick göra ett par försök att hitta ett hål i häcken. Hela tiden höll han ögonen på mig!

Idag känner jag mig faktiskt rätt pigg, men det har tagit en vecka att repa sig! Fast igår kväll var jag ganska trött både i kroppen och knoppen. Jag stod i "Boden" igår och det var helt galet; nästan fyrahundra besökare och då var inte barn inräknade! Och det var många som handlade så det blev många paket att slå in. Det var så mycket folk som var ute och strosade att de som cyklade inte kom fram! Men så härligt, det var folk från när och fjärran som sökt sig till det lilla samhället! Det var full rulle hela dagen, det fanns inte en stund över att sätta sig eller hinna äta. Men det gjorde inget, det var så roligt!

För er som är intresserade; det finns nu fler bilder från boden här!

Så idag blir det ännu en tur till Hällevik med fler varor och jag ska nog passa på och ta en härlig promenad när jag ändå är där! Sen blir det att ladda för ännu en arbetsvecka, i alla fall tre dagar sen är det seeeeemester!

Ha en solig söndag!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar